الأربعاء، يناير 27، 2010

أنا وعمتي

فاكرين لما عمتي بعتت لي رسالة وأنا افحمتها في ردي اهي عمتي الحمد لله تجاوزت موضوع الافحام وقررت انها تبعتلي تاني (نقلا عن رسالتها حرفيا بالرغم من ركتها واخطائها اللغوية الفظيعة) 

قسم المصريين عند الزواج أقسم برب البرية ان اكون مطيعا للولية وان اسلمها المهية وكل الحوافز الشهرية وحسابات البنوك المخفية وانسى كل النسوان دية وان اقطف لها الملوخية وان اكون في البيت قبل المغربية وحسبي الله ونعم الوكيل في العيشة دية

فاكرة اني مش هاعرف ارد مش عارفة اني مفييش الا لسان وكل ما اخش في خناقة برد على كل الضرب بلساني, والله بخلي اللي يضربني يندم انه مد ايده عليا وساعات كمان بدعي عليه وانا بصلي يعني هايروح في داهية وهيخش النار يلا منهم لله بقى على كترهم
معلهش يا جماعة دخلتكوا في امور شخصية كانت مترسبة عندي من زمان بس الحمد لله في طريقي للتخلص منها لأني الوقتي شخص محترم لا حد بيمد ايده عليا ولا انا كمان بطول لساني على حد, وكل اللي بشتمهم شخصيات اعتبارية أو ناس كبيرة قوي مش هتاخد بالها مني المهم ادي ردي مع الوضع في الاعتبار قصر المساحة لأنها رسالة اس ام اس  يا جماعة

قسم المصريين عند الطلاق, الحمد لله نجتني من الرزية ندرا على من الوقتي اكون خير البرية واتبرع بنص المهية واعيش بجد حياة العزوبية راهب في ام الحياة دية لا اقرب من صنف النسوان ان شاء الله معزة معدية

رجاء: ماحدش والنبي يقول لعمتي اصل ترجعلي عقدة الضرب تاني

6 التعليقات:

noar يقول...

ازيك انشالله بخير من ناحية عقدت الضرب عند الناس الطويلة بس لو قصير مكنش حد هيضربك

خواطر شابة يقول...

ههه ضحكتني
انت بتحكم على حاجة متعرفهاش فبالتالي حكمك مش ممكن يكون صحيح 100% احنا نشوف حد مطلق ونشوف حيقول ايه.
بالناسبة اديني عنوان عمتك حابة أقولها حاجة (وش شرير)

هتشوفوا يقول...

nour
بجد معرفش والله ان الطوال بس اللي بيضربوا, عايزة تقولي يعني انك عمرك ماضريتي, ماشي هاعديها
المهم انتي عاملة ايه

مي يقول...

هع هع هع انا جيت مراتك المؤذية
ام عيالك ديا
قسم الستات للرجالة
نقسم برب البرية اننا نطلع عين الرجالة من اللحظة ديا ونخليهم يدفعوا فوق المهية وممنوع منعا باتا الحنية والملاغية ولو قطفوا الملوخية ياريت يشهقوا بذمة فى التقلية ولموا بقى نفسكوا يارجالة وعدوا الليلة ديا بدل ماتاخدوا الطريحة وتجروا بالشبشب والجلابية ونخلى سنتكم مش معدية ولو وصلت هنطردكوا من الكرة الارضية
ويكفينا شركوا شر البلية

"وش متغاظ منك ياروقة ومطلع لسانه وناويلك "
هع هع هع

هتشوفوا يقول...

خواطر شابة

لا بقى حكمي صح هو يعني لازم اكون مطلق عشان يبقى حكمي صح ولو فكرت اكتب عن واحدة ست احول, طب لو حولت ارجع تاني ازاي

عايزة توقعي بيني وبين عمتي, ده بعدك, اللي انتي ماتعرفهوش ان عمتي دي تعتبر الاب الروحي بالنسبة لي زي مارلون براندو وآل باتشينوا بالضبط

noar يقول...

مى خلى بالك الريس بيلعب بديله وبيخبى منك المهيه عند واحد صحبه
خواطر شابة انا هخليك تقبلى عمته شخصيا احنا بنهدى النفوس مدام فيها شر قصدى خير احنا حاضرين

FEEDJIT Live Traffic Map

FEEDJIT Live Traffic Feed