الأحد، مايو 09، 2010

مزكرات متحرش

تأكدت أن من يفلس يقل أدبه فأعذروني على اللغة والأفكار 

                        --------------------------------
ارتأيت ان اكتب مزكراتي وأنا أقبع في زنزانتي بعد أن تم القبض علي في مظاهرة سياسية كنت اتحرش فيها بالمتظاهرات تم القبض علي بتهمة انتحال شخصية فرد امن متحرش,وتمت محاكمتي امام محكمة امن الدولة مثل السياسين  سمعت وانا في السجن انهم استعانوا بالفرع النسائي في الامن المركزي ليتحرشوا بالمتظاهرات بعد ان اصدر المفتي فتوى بعدم شرعية التحرش المختلط بالرغم من ان فتوته هذه تشجع على المثلية في التحرش وده شئ يغضب ربنا جدا
واهم الجماعة زمايلي هنا بدأوا هما كمان يتحرشوا بيا واتحولت من ايجابي لسلبي وبدأت اخد على الوضع الجديد

زكريات جميلة وخبرة كبيرة في موضوع التحرش احب انقلها للمتحرشين النشء اهم حاجة اقولها للمتحرش الصغير انك لازم تاخد بالك من بروستاتك

يا متحرشين لو حد فيكو بروستاتو ورمت محدش هينفعه ويقف جنبه وهيبقى مستقبلكو في التحرش انتهى ولا حتى هتعرف تتحرش في حيطة

ونصحيتي ليكو انكو لو تحرشتوا فلازم تكملوا تحرشكو حتى النهاية مهما كانت المخاطر ولو مقدرتوش كملوا على متحرش زميل لو مفيش ابقوا شوفوا شيطان يركبكو

انا عارف ان ده مش من اخلاقيات المتحرش وضد مبادئه بس معلش  ( الضرورات تبيح المحذورات)

واحب ايضا افكر اخي المتحرش بالحد الادنى لسن المتحرش به تبعا للكتاب الدولي للتحرش يعني خدوا بالكم وممكن تسألو المتحرش به عن سنه قبل البدء في عملية التحرش

 وتيسيرا على المتحرش لم نضع حدا اقصى يعني اطلع براحتك والدهن في العتاقي 

والله يا اخواني مافي اغلب منا ده احنا اغلب من الغلب والكل بيحاربنا مع اننا راضيين بنصيبنا وعمرنا مع اعترضنا يعني عمركو شفتوا متحرش يقولك انا عايزها طويلة ولا مثقفة ولا ليها في الشأن العام ولا لم يسبق التحرش بها دايما كل اللي يبعتوا ربنا كويس

تابعنا جمعيا محاكمة أخي ومرشدي  وقائدي وملهمي أمام قاض ظالم يستخدمه النظام لينال من خصومه وهذا دليل براءة مفجر ثورة التحرش في العصر الحديث حتى لو اختلفت قليلا معه في الاسلوب العنيف الذي يستخدمه مع الضحية فسيظل هو الأول

مسيرة سنين طوال حفرناها بسواعدنا واطراف سواعدنا بداية من المواصلات العامة وانتهز الفرصة واحيي سواقين الميكروباص على قراراهم الشجاع باربعة ورا واطالب التباعين بالتمسك بتطبيق القرار حتى لو رفعوا الاجرة واللي يقولك هاحاسب ع الكنبة قوله حاسب عليها في انتريه جهاز امك ولو حد جنبه قالك هاحاسب ع الرابع قوله ساعد زميلك بيلم لجهاز أمه  

وللأخوة الاعضاء في جهاز النقل العام ممن يشغلوا وظيفة المحصل والذين قد طالبوا مرارا باثارة موضوع كرسي المحصل ورغبتهم المتوحشة في ازالته, اطمنئكم اخواني بأن الدفعة الجديدة من الباصات والتي ستصل قريبا جدا لا يوجد بها كراسي على الاطلاق والسواق هيسوق وهو مقرفص او اي وضعية يفضلها

ولنا في الموالد وقفة

الحكومة بنت ال     ولا حرام  الكلب يزعل اصلها بنت حرام ومفيش راجل راضي يعترف بيها... لغت الموالد عشان انفلونزا الخنازير وراح الموسم هدر وطلعت الانفلونزا فاشوش وهنطالب بالتعويض

ايييييييييييييييييه دنيا, يا سلااام ع الموالد حقا لم يكذب الأجداد حينما قالوا مولد وصاحبه غايب, كان اللي نفسه في حاجة بيعملها ومدااااااااااااااااد وشالله يا سيد, حيث يكون التحرش كما يجب ان يكون وبعد نوبات التحرش تتم استضافتنا في خيام الطرق لنستعد طاقتنا ونتذود بما يعيننا  على متابعة وصلات التحرش
 حقا افتقدها وانا في سجني

حاجة اخيرة احذر منها المتحرشين من ظاهرة آخذة في الانتشار هذه الايام ولا يحتاط لها المتحرش حيث انتشر من يسقطوا بنطلوناتهم وهم أولاد وليسوا بنات ولا افهم على وجه التحديد لماذا يفعلوا ذلك هل طلبا للتحرش؟!!
  لا يوجد من يرضى بالتحرش بكم  حتى لو لم تكتفوا بتسقيط البنطلون واسقطم ما تحت البنطلون لن نقترب منكم وإذا أسقطم ووليتمونا الأدبار فسنوليكم الأدبار بدون اسقاط

 ومن مقتدى مسؤوليتنا تجاه أبنائنا كلفنا بعض المتخصصين في علم النفس دراسة هذه الظاهرة ودراسة نفسية هؤلاء المراهقين

فقال العلماء كلاما غريبا لم اصدقه, قالوا انهم يفعلون ذلك حتى يقال عنهم انهم كوول على اساس انهم يبردوا هذه المنطقة بتعريضها للهواء

تحذيري هذا لأخواني المتحرشين ليس تنظيرا ولا تنطيطا, بل خوفا من الاستهزاء بنا واطلاق النكات علينا كما فعلوا باثنين من الرواد الذين تحرشوا بمتشبه عليه لعنة الله فطلب المتقدم من المتأخر أن يفسح له المجال قليلا

































































4 التعليقات:

مي يقول...

اولا مكنتش هعلق على هذا لبوست ولكنك طلبت ان تعرف تعليقى

اولا ده مجرد بوست خيالى غير حقيقى
ثانيا استفزنى لغرية تفسيره بالنسبة لى
اعتبر هذا البوست تشجيع عن التحرش؟
ولعلمك اعتبر التحرش مرض نفسى سواء اى نوع من التحرش
تحرش ايه اللى هيكون بين افراد امن ستات لستات
ومثلية ازاى بلاش نحاول نخلى الكلام بالطريقة دى بلاش يبقى تفكيرنا كده لان كده هنكون زى اللى بيتلكك وبيبان ان الفكرة مسيطرة داخليا
هههههههههههه متزعلش منى بس نت اللى طلبت


يعنى ايه لضرورات تبيح المحذورات
يعنى حاجة ضرورية جدا زى واحد فى صحرا ممكن ياكل لحم خنزير لانه مفيش غيره
هنا ممكن
لكن لعدم الزواج ممكن الصوم مش التحرش !!!
دى قاعدة فقهية حرام علينا نتكلم فيها بالغلط

عند أهل الشريعة من الفقهاء والأصوليين:
المراد بحالة الضرورة عند علماء الشريعة في مثل قولهم: يجوز كذا عند الضرورة أو لأجل الضرورة: تلك الحالة التي يتعرض فيها الإنسان إلى الخطر في دينه أو نفسه أو عقله أو عرضه أو ماله فيلجأ (لكي يخلص نفسه من هذا الخطر) إلى مخالفة الدليل الشرعي الثابت (4)، وذلك كمن يغص بلقمة طعام، ولا يجد سوى كأس من الخمر يزيل هذه الغصة.


اعتقد فهمت كلامى؟
http://fatehforums.com/showthread.php?t=152943
ده المصدر للاستفاضة
وده اعتراضى على استخدامك لهذة الجملة

اعتقد انك وضحت لنوع معين من التحرش وده بيكون فى لمواصلات وغيره وده يعنى مش هيبقى فى فرق بين الانسان والحيوان
مقدرش قولك البوست عجبنى لانه موجه للمتحرشين فقط
متزعلش مرة اخيرة من كلامى ولكنك تحب النقد بس ده بوست ساخر واحنا اكيد فاهمين قصدك
تحياتى

هتشوفوا يقول...

مي

بعد كدة هاطلب التعليق مايزدش عن 1000 حرف

انتي تعليقك اكبر من البوست

طبعا التحرش مرض نفسي,

بس على فكرة بقى انا كاتب ان المثلية دي حاجة مش كويسة ده لو هتخدي يعني بوجهة نظر الراوي

هي القاعدة الفقهية دي مش مقدسة, كلام يعني ممكن نستعيره
بس مش اكتر من كدة

طبعا الواحد لما يتحرش بيقبى حيوان واسألي الأخوة المتحرشين

هزعل من ايه مش عارف والله وإذا كان مش عاجبك البوست أنا كمان مش عاجبني

تحياتي

مي يقول...

لا انا حرة ازيد عن 17897987987 حرف انا معايا ابونيه

مين الراوى ؟ هع هع هع

ايوة القاعدة الفقهية مش مقدسة بس صح ومتقدرش تنكر ده ومفيهاش جداااااااااااااال
لان الحلال بين ولحرام بين
صوح ولا يش
طبعا احنا صلا بنهزر مع بعض كالعادة انا وانت
؛)

هتشوفوا يقول...

مي

خلاص مادام معاكي ابونيه يبقى براحتك

والنعمة ما انا الراوي دي شخصية اخترعتها من بنات افكاري وانا عمري ما اتسجنت, الا كام ساعة يوم ماتش الاهلي والزمالك عشان ولعنا نار ومحصلش فيها حاجة ده بالعكس دول كانوا شباب سيس وانا كنت ارجل واحد فيهم

يا بنتي يا حبيبتي انا مالي بالكلام الكبير ده انا كل اللي عملته استعرت كام حرف الحلال بين ولا مستغطي انا مالي

يلا بقى كفاية هزار

FEEDJIT Live Traffic Map

FEEDJIT Live Traffic Feed