الثلاثاء، مايو 11، 2010

كل سنة وانت طيب يا ريس


دي تورتة اهديها لبابا مبارك بمناسبة عيد ميلاده ال 82(معلش متأخرة شوية)



الحقيقة اني بحس دايما ان بينا شئ مشترك على اساس ان الفرق بين عيد ميلاد بابا وعيد ميلادي اسبوع واحد يعني بنشترك في ان الطور برجنا فاكيد صفاتنا واحدة للجماعة اللي بيؤمنوا بعلم الابراج
بس يا بابا انا حاسس اني خلاص كبرت وعجزت بالرغم من انه عيد ميلادي ال 29 وخايف من الايام اللي بتمر عليا وانا واقف زي ما انا  لدرجة اني بقيت بفكر يوم 11 مايو لما يقلب عمري في اي بروفايل ليا ويزيد عام وانا زي ما انا ودايما بسأل امتى هاعمل حاجة 

 وعلى فكرة عمري ما جبت تورتة في عيد ميلادي وفضلت طول العشرة الاواخر في رمضان ادعي في سجودي لما كان عمري 14 سنة ( يارب ماما تشتريلي كوتشي اميجو)

يعني ينطبق عليا(هما يجيبوا شمعة وتورتة واحنا نجيبوا كوتشي)
 

5 التعليقات:

مي يقول...

هههههههههههههههههه
كل سنة وانت طيب يا طروووووق وعقبال مليوووووون سنة
وتحتفل برضه مع الريس واحنا لينا بركه غيرررررررره
احنا طول عمرنا بناخد بالاميجو يا طرووووووق
تحب تقضى عيد ميلادك فييييييين فى ابو زعبل اكيد ياخلبوص

العلم نور يقول...

هو لسه في حيل يعمل عيد ميلاد .. دا أبو الهول انضرب وهو زي ما هو .. ما تخافيش مش بأحسد بس مستغربة!!!!!!!!!!!

هتشوفوا يقول...

مي

وانتي طيبة يا مي

انتي كل مرة كدة تبلغي عني

, طب انا لو اتمسكت هاقول كنت بهزر,

وكل واحد بقى يدور على نفسه ساعتها

هتشوفوا يقول...

دندنة قيثارة الوجد

ده استرد صحته بعد العمرة الالماني وشكله مطول حبتين,

لأ احسدي براحتك على الله يأثر فيه حاجة

تحياتي وشكرا على مرورك ومعرفة خير ومتنسيناش دايما بالتعليق

Unknown يقول...

الحمد الله ربنا يخلي لك أهلك وتكون فخر لهم إن شاء الله

FEEDJIT Live Traffic Map

FEEDJIT Live Traffic Feed