السبت، أكتوبر 10، 2009


 أوباما خد نوبل باعتبار ما سيكون, أدوله الجايزة على أساس نيته التمام ( يعني دي

حتة الأرض , اللي هنسرقها لما تتبني ) وبعدين ياخد نوبل بعد شغل 9 شهور , طب

طموحه بعد كدة هيوديه فين, أنا أعرف ناس يا عيني بقالها  أكتر حاجه بسيطة من 9

شهور , بس يا حرام مش عارفين ياخدوا إلا .... ..... ........ على بعض

بس كفاية أنهم حققوا الإستقرار  ... العاطفي

لأ وايه ده جاب لبلده مليون يورو , يا ترى أمريكا هترضى تديله 10 % ولا هتاخدهم

كلهم , الناس التانية جابت لنا الستر , زمانهم بيقولوا يا جزم يا ولاد الكلب , بقى دي بلد

أحكمها , الراجل يا دوبك , بقاله 9 شهور وخد نوبل شفتوا البلاد اللي بتعرف تتحكم

أه يا ربي , ابتلتني ببلد مفيش فيها أمل , شكلي هيبقى ايه قدام الدول , حتة جايزة مش

عارف أشوفلها سكة , طب أعمل ايه يا ولاد الكلب , أظبط اللجنة , طب أظبطهم أزاي

ولو وافقوا, هاظبطهم منين بالظبط  بقى أنا صابر ومستني , وبقول هيبقى عندهم دم

بس لحد أمتى , ده أنا لحد دلوقتي زاهد في حكاية الجوايز , ده حتى جايزتي

رافض تماما أن أديها لنفسي طب أشمعنى اللي قبلي , علشان حقق السلام ,طب ما أنا

حافظت عليه , وكلنا عارفين أن الأحتفاظ بيه , أصعب ألف مرة من تحقيقه

طب أعلن الحرب وبعدين أسلم زيه  طب ما أنا  بطل العبور

وصاحب الضربة الجوية , وصاحب البلد دي, وصاحب صاحبه , وبفهم في الأصول

 وبأعمل الواجب وبروح أفراح ومياتم في كل الدنيا  وعمري ما أقولت كلمة كده ولا كده

ممكن تزعل مني حد ,زي ما بيقولوا , ماشي جنب الحيط وكافي خيري شري

طب الننوس اللي لسة ماتولدش ده ياخدها بأمارة ايه ده لسه تحت الأختبار

ده حتى ما كملش فترته الأولى ,

هي أكيد بلده السبب,  شعبه المحترم اللي عارف يتحكم مش أنتوا يا ولاد الكلب

أقولكوا يمين تقولولي شمال , طب أعمل فيكوا ايه علشان أخلص منكم , أغرقكم

مش نافع أولع فيكم ما بتخلصوش , أسرطنكم , ما بيحوقش فيكم , أدي الميه والهواء

سممتهم , على الله ينفع والله يا ولاد الجزم لأفضل وراكم يا أنا يا أنتم في الدنيا دي

ولو حد لعب في دماغكم وقالكوا أن كل شيء وله آخر وأن أنا ممكن كده بعد الشر

ممكن يعني زي  ما الناس ممكن تفتكر, مش عارف أقولها يا ولاد الكلب

شفتوا تعبتوني أزاي ودخلتوا أفكار من دي في دماغي , على العموم يعني عايز أقولكم

أن اللي خلف ما ماتش  وهأسيب لكم حاجة من ريحتي ,حاجه كدة عمولة , تربيتي يا

كلاب , ورث كل حاجة عني , بس هو فكره جديد شويه لأ وشلته ايه كلهم ناس متربيين

وزي الفل, مش حوش زيكم يا بقر, على الله يتمر فيكم وف أهاليكم

والله خسارة فيكم فلزة كبدي ده وأبقوا وروني هاتفلصفصوا منه أزاي

أديني تاني أقولها يا أنا وفلزة كبدي من بعدي  يا أنتم

0 التعليقات:

FEEDJIT Live Traffic Map

FEEDJIT Live Traffic Feed